Asociaţia Companiilor de de Bunuri din România lansează campania de promovare “Făcut în ţara mea”

Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România (ACDBR) lansează Campania de promovare “Făcut în ţara mea”, prin care intenţionează să unească mediul de afaceri românesc şi consumatorii sub un acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia ţării, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.

Sloganul campaniei este “Alege româneşte, alege-ţi viitorul!”.

“Este important ca antreprenorii români să îşi asume rolul de vector al naţiunii, consumatorii să aleagă româneşte, iar statul să gândească şi să acţioneze în contextul actual în interes naţional. Cu ajutorul acestei iniţiative, ACDBR doreşte susţinerea economiei României, a securităţii alimentare a cetăţenilor noştri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară şi economică, globală. Este vital ca toţi românii să conştientizeze importanţa consumului de produse şi de servicii autohtone, necesitatea câştigării independenţei economice a României şi acordarea şansei companiilor româneşti de a rezista acum, de a-şi menţine angajaţii şi de a trece cu toţii cu bine peste această criză”, susţin reprezentanţii ACDBR.

Citiți continuarea articolului pe Bursa.

Recent Posts