În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna martie 2017, faţă de luna martie 2016, cu 9,2%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).
În luna martie 2017, faţă de luna martie 2016, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată, în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 9,2%, respectiv cu 7,7%.
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2017, comparativ cu luna martie 2016, a înregistrat o creştere cu 9,2% ca urmare a creşterilor înregistrate din retailul carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+13,1%), vânzările de produse nealimentare (+12,9%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+2,8%).
În luna martie 2017, comparativ cu februarie 2017, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 16,4%, cât şi ca serie ajustată, în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%.
Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2017, comparativ cu februarie 2017, a crescut pe ansamblu cu 16,4%, ca urmare a creşterii comerţului din retailul carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+25,0%), vânzărilor de produse nealimentare (+17,2%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+10,6%).
Sursa articolului: Retail-FMGC.ro