Cum se regaseste pretul ambalajului în pretul final al produsului veti afla participand la conferinta “Produsul Romanesc in 2017”

Sudpack Romania va sustine prezentarea cu tema “Pretul ambalajelor regasit in produsul final” la cea de-a doua editie a expo-conferintei dedicata “Produsului Romanesc” care va avea loc in zilele de 10 si 11 mai la Bucuresti, Clubul Diplomatic (Clubul Diplomatilor). Ambalajele din plastic reprezinta un rau necesar in amprenta de carbon generata de acesta, incepand cu faza de crestere a culturilor, continuand cu recoltarea si prepararea alimentelor pentru obtinerea produsului finit, transportul catre supermarket, gatirea acestuia si aruncarea la groapa de gunoi.

Spre exemplu, sa ne gandim doar la a face o comparatie intre ambalajele din sticla si cele din plastic produse de compania noastra. Daca luam in calcul cantitatea de iaurt transportata de un TIR in ambalaj din sticla vs amablaj din plastic vom vedea ca in primul caz doar 63,8% din transport este ocupat de produs, fata de un procent de 96,5% in cazul plasticului. Aceasta diferenta se reflecta in mod evident in cantitatea de carburant consumata, in uzura mjloacelor de transport, in piese de schimb si implicit in amprenta de carbon.

Ambalajul element cheie in comunicarea identitatii

Mai mult decat un container, ambalajul a devenit un element cheie in comunicarea identitatii brandului si cresterea increderii consumatorului; investitia facuta in ambalaj, in valentele de siguranta si sustenabilitate este actiunea cea mai importanta a unui brand pentru a-si creste vizibilitatea la raft. Un nou trend se contureaza si anume atentia sporita pe care consumatorul o da calitatii produsului si a materialelor ambalajului, pe langa ingredientele continute de produs. 77% dintre consumatori sunt influentati pozitiv la alegerea unui produs de catre functia de protectie a ambalajului, de functia de bariera a acestuia, in vederea prevenirii degradarii continutului. Consumatorii sunt interesati de branduri care utilizeaza materialul ales corect pentru aplicatia data si creaza o legatura sinergica intre sustenabilitate si functionalitate.


DESPRE EVENIMENT:

Revista de specialitate RO.aliment organizeaza a doua ediție a Expo – Conferinței dedicată produsului românesc în perioada 10 – 11 mai, la Clubul Diplomatic București. Sub genericul „Produsul românesc – realități și perspective în 2017”, evenimentul anual dedicat industriei agro-alimentare va deschide un dialog între reprezentanți ai producătorilor, procesatorilor și furnizorilor cu autoritățile de profil, specialiști, experți și cercetători. Dl. Dorin Cojocaru, presedinte APRIL

CONSULTA PROGRAMUL-TEMATICA-SPEAKERI AICI

Tarif participare 1 zi = 170 euro + TVA, 2 zile – 300 euro + TVA

Locurile sunt limitate!

Va stam la dispozitie cu detalii la office@roaliment.ro, sau la tel +40744162991.

Sursa articolului: www.roaliment.ro

Cum se regaseste pretul ambalajului în pretul final al produsului veti afla participand la conferinta “Produsul Romanesc in 2017”
Derulează în sus