„O provocare în acest an a fost stabilizarea personalului şi creşterea productivităţii acestuia în condiţiile lipsei forţei de muncă din piaţă.“
Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi nonalcoolice controlată de familia Shakhshir, care deţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, estimează că va finaliza anul în curs cu o cifră de afaceri de 90 mil. lei (19,4 mil. euro), urmând ca anul viitor să treacă de pragul de 100 mil. lei (21,5 mil. euro), o creştere de 12% faţă de 2018. Compania operează în prezent la Cluj-Napoca cinci magazine alimentare sub brandul Home Garden şi are în plan pentru următoarea perioadă extinderea reţelei.
„Anul 2018 este un an în care consumatorul a devenit mai conştient şi mai pretenţios în ceea ce priveşte calitatea produselor consumate. A scăzut sensibilitatea acestora la preţ şi au crescut aşteptările lor, inclusiv de la produsele FMCG. Deţinem 5 magazine în acest moment şi avem în plan să extindem reţeaua“, a declarat pentru ZF Transilvania Ghassan Shakhshir, marketing manager la Safeway International Impex.
Sursa: Ziarul financiar