Distribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca mizează pe o creştere de 12% a afacerilor în 2019, la peste 100 de milioane de lei.

O provocare în acest an a fost stabilizarea personalului şi creşterea productivităţii acestuia în condiţiile lipsei forţei de muncă din piaţă.“

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi nonalcoolice con­tro­lată de familia Shakhshir, care de­ţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, estimează că va finaliza anul în curs cu o cifră de afaceri de 90 mil. lei (19,4 mil. euro), urmând ca anul viitor să treacă de pragul de 100 mil. lei (21,5 mil. euro), o creştere de 12% faţă de 2018. Compania operează în prezent la Cluj-Napoca cinci magazine alimen­tare sub brandul Home Garden şi are în plan pen­tru următoarea perioadă extin­derea reţelei.

„Anul 2018 este un an în care con­sumatorul a devenit mai conştient şi mai pretenţios în ceea ce priveşte cali­tatea produselor consumate. A scăzut sensibilitatea acestora la preţ şi au crescut aşteptările lor, inclusiv de la pro­dusele FMCG. Deţinem 5 maga­zine în acest moment şi avem în plan să extindem reţeaua“, a declarat pentru ZF Transilvania Ghassan Shakh­shir, marketing ma­na­ger la Safeway Inter­national Impex.

Sursa: Ziarul financiar

Distribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca mizează pe o creştere de 12% a afacerilor în 2019, la peste 100 de milioane de lei.
Derulează în sus