Conferința de lansare a proiectului
Avem deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința de lansare a proiectului “Legislație actualizată pentru un comerț calitativ cu produse agroalimentare”, POCA/111/1/1/111846.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă și se desfășoară la nivel național pe o perioadă de 12 luni (27 iunie 2018 – 26 iunie 2019).
Obiectivul General îl reprezintă formularea de propuneri alternative la politicile publice pentru actualizarea cadrului legislativ specific în vederea îmbunătățirii activităților de comerț cu produse agroalimentare din România.
La eveniment vor participa reprezentanți ai mediului de afaceri, asociațiilor profesionale, patronale și sindicale, mediului academic, autorităților publice centrale și mass media.
Evenimentul va avea loc în data de 31 iulie 2018, începând cu ora 09.45, la Hotel LEV OR, str. Occidentului nr. 25, sector 1, București.
Agenda evenimentului poate fi descărcată aici.
Va rugăm să ne confirmați prezența la următoarele date de contact:
Dan ILIE – Manager proiect
Mail: office@acdbr.ro
Tel: 0722 322 493